♥ღعـشـق مـنღM♥
18:45    ادم های ساده...
میدانی...؟؟؟

ادم های ساده...ساده هم عاشق میشوند!!!

ساده صبوری میکنند!!!

ساده عشق می ورزند!!!

ساده میمانند...اما...

سخت دل میکنند!!!

انگاه که دل میکنند جان میدهند!!!



نظرات شما عزیزان:

عسل♥♥♥♥
ساعت21:01---10 ارديبهشت 1394
میثم میگم نری وبلاگشاااااااااا من غیرتی میشم داداش خرم من برا خودت میگم اگه رفتی دفعه دیگه حق نداری بگی با مسعود نباشم

مهی
ساعت16:35---7 ارديبهشت 1394
سلام
تا جایی که توان داشتم مطالبتو خوندم و عکسات خیلی قشنگ بودن


عسل♥♥♥♥
ساعت22:24---3 ارديبهشت 1394
جوجه کوشی؟ دلم برات تنگ شده نزدیکه جر بخوره داش من جمعه و پنجشنبه ها ساعت 8 به بعد هستم تونستی بیا باهات کار دارم
پاسخ:ابجی دیونه باشه اګه تونستم میام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
جمعه 1 اسفند 1393برچسب:,به قلم: ♥میثم♥